Technisch specialist | Support & training (32-40 uur per week)

Wat ga je doen als technical supportmedewerker & trainer?

Je bent onderdeel van het technical support team. In je inwerkperiode leer je onze producten van binnen en buiten kennen, zodat ook jij een specialist wordt op het gebied van onze koffie-espressoautomaten. Als technisch specialist ga je jouw kennis en expertise op verschillende manieren inzetten:

  • Je biedt technische ondersteuning aan onze klanten (persoonlijk, e-mail, telefonisch en online via bijvoorbeeld MS Teams en webinars).
  • We vinden de relatie met onze klanten erg belangrijk. We willen onze klanten graag goed kennen en inzicht hebben in zijn ambities om zo onze ondersteuning nog beter te kunnen afstemmen op die ambities. Vanuit de technische kant onderhoud je de relatie proactief met de aan jou toegewezen klanten in samenspraak met de accountmanager.
  • Je gaat trainingen geven aan de monteurs van onze klanten. Deze trainingen geven we in twee vormen. Persoonlijk bij ons op locatie in Sliedrecht, of bij onze (internationale) klant op locatie. Online geef je trainingen via bijvoorbeeld MS Teams of een webinar. Daarnaast werk je mee aan het maken van instructievideo’s die klanten online kunnen bekijken.
  • Als support medewerker ben jij de directe link met onze klanten. Jouw kennis én de feedback van klanten deel je via je teamleider met de afdeling R&D om zo onze machines verder te kunnen ontwikkelen.
  • Je handelt garantieaanvragen af van onze klanten.
  • Je beheert en wijzigt software bestanden waarin de wensen van onze klanten staan. Hierin staat bijvoorbeeld de receptuur van de verschillende recepten en de menu indeling.

Door het brede takenpakket van de afdeling is geen dag hetzelfde. Het team bestaat op dit moment uit zes collega’s. Samen zorgen we voor de optimale ondersteuning van onze externe en interne klanten. We zoeken versterking voor ons team dat net zo gevarieerd is als de werkzaamheden. De teamleider technical support wordt je leidinggevende.

Ben jij de persoon waar wij naar op zoek zijn?

Uiteraard heb je technisch inzicht en heb je interesse in techniek. Je haalt voldoening uit het helpen van en kennis bijbrengen aan mensen. Je zet altijd net het stapje extra en ziet een vraag of verzoek van het moment als een kans om iets te verbeteren. Je kunt gemakkelijk schakelen tussen werkzaamheden en contact met verschillende mensen en behoudt ondanks de hectiek de rust en het overzicht, waardoor je altijd een realiseerbaar antwoord aan de klant geeft. Je kunt goed luisteren en hebt een goed gevoel van urgentiebesef. Wanneer het nodig is, trek je aan de bel bij je collega’s, zodat de klant geholpen wordt.

Sluit jouw kennis en ervaring aan op onze wensen?

  • MBO 4 of HBO denk- en werkniveau;
  • Je hebt ervaring in een technische functie, bijvoorbeeld als monteur, servicemonteur, technisch support medewerker of technisch trainer;
  • Professionele beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift. Spreek je ook Duits, dan is dat een pré en anders bieden we je de mogelijkheid voor een Duitse training.

Wat kun je van ons verwachten?

Kenmerkend voor de Jong DUKE zijn prettige collega’s en een ongedwongen sfeer die past bij een familiebedrijf. We zijn gevestigd in een prachtig nieuw pand waar we over alle faciliteiten beschikken voor een fijne werkplek. Verder bieden we je:

  • Een goed salaris, pensioenregeling en reiskostenvergoeding;
  • 40 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband;
  • Informele werksfeer;
  • Vers fruit op het werk;
  • Een ruim opleidingsbudget;
  • Een persoonlijk budget om te besteden aan gezondheid en vitaliteit;
  • Onbeperkt koffie uit onze eigen koffie-espressoautomaten;
  • Met regelmaat zorgen wij voor een traktatie of attentie en organiseren we borrels of gezellige uitjes!

Over de Jong DUKE

De Jong DUKE te Sliedrecht is een innovatief familiebedrijf. Al sinds 1957 is het bedrijf succesvol in het ontwerpen, ontwikkelen, produceren en verkopen van koffie-espressoautomaten voor de OCS- & vendingmarkt. Met vestigingen in Nederland en de Verenigde Staten en klanten in diverse werelddelen heeft de Jong DUKE een reputatie opgebouwd als loyale, betrouwbare fabrikant van hoogwaardige designproducten met een goede performance. De organisatie kenmerkt zich door kwaliteit, innovatie, gedrevenheid en servicegerichtheid.

Word jij onze nieuwe technische expert?

Reageer dan met jouw motivatie en CV via het sollicitatieformulier. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Arjan van Zwienen (Teamleider technical support) via 0184-209767.

Sollicitatieformulier

Please check the recaptcha