Deze vacature is verlopen

Technical support medewerker & trainer (Franstalig)

Wat ga je doen als Technical support medewerker & trainer?

Samen met je collega’s ga je zorgen voor optimale technische ondersteuning van huidige en nieuwe klanten. Je gaat jouw kennis en expertise op verschillende manieren inzetten:

  • Je biedt technische ondersteuning aan onze klanten (persoonlijk, e-mail, telefonisch en online via bijvoorbeeld MS Teams en webinars).
  • We vinden de relatie met onze klanten erg belangrijk. We willen onze klanten graag goed kennen en inzicht hebben in zijn ambities om zo onze ondersteuning nog beter te kunnen afstemmen op die ambities. Vanuit de technische kant onderhoud je de relatie proactief met de aan jou toegewezen klanten in samenspraak met de accountmanager.
  • Je gaat trainingen geven aan de monteurs van onze klanten. Deze trainingen geven we in twee vormen. Persoonlijk bij ons op locatie in Sliedrecht, of bij onze (internationale) klant op locatie. Online geef je trainingen via bijvoorbeeld MS Teams of een webinar. Daarnaast werk je mee aan het maken van instructievideo’s die klanten online kunnen bekijken.
  • Als support medewerker ben jij de directe link met onze klanten. Jouw kennis én de feedback van klanten deel je via je teamleider met de afdeling R&D om zo onze machines verder te kunnen ontwikkelen.
  • Je handelt garantieaanvragen af van onze klanten.
  • Je beheert en wijzigt software bestanden waarin de wensen van onze klanten staan. Hierin staat bijvoorbeeld de receptuur van de verschillende recepten en de menu indeling.

Door het brede takenpakket van de afdeling is geen dag hetzelfde. Het team bestaat op dit moment uit negen collega’s. We zoeken versterking voor ons team dat net zo gevarieerd is als de werkzaamheden. Je krijgt de vrijheid om nieuwe manieren van trainingen te ontwikkelen of verbeteringen te initiëren. De teamleider technical support wordt je leidinggevende.

 

Ben jij de persoon waar wij naar op zoek zijn?

Jij hebt brede interesse in techniek. Je haalt voldoening uit het helpen van en kennis bijbrengen aan mensen. Je bent positief ingesteld en kunt gemakkelijk schakelen tussen verschillende werkzaamheden en contacten met verschillende mensen. Je behoudt ondanks de hectiek de rust en het overzicht, waardoor je altijd een realiseerbaar antwoord aan de klant geeft. Je kunt goed luisteren en hebt een goed gevoel van urgentiebesef. Wanneer het nodig is, trek je aan de bel bij je collega’s, zodat de klant goed geholpen wordt.

Reizen is voor jou geen probleem. Gemiddeld één keer per maand reis je naar klanten die over de hele wereld gevestigd zijn. Je hebt affiniteit met data-driven telemetrie en wilt dit verder ontwikkelen.

 

Sluit jouw kennis en ervaring aan op onze wensen?

  • MBO 4 of HBO denk- en werkniveau in een technische richting;
  • Ervaring in een technische functie, bijvoorbeeld als monteur, servicemonteur, technisch support medewerker of technisch trainer;
  • Professionele beheersing van de Franse, Engelse en Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Je hebt affiniteit met data-driven telemetrie en wilt dit verder ontwikkelen.

 

Wat kun je van ons verwachten?

Kenmerkend voor de Jong DUKE zijn prettige collega’s en een ongedwongen sfeer die past bij een familiebedrijf. We zijn gevestigd in een prachtig nieuw pand waar we over alle faciliteiten beschikken voor een fijne werkplek. Verder bieden we je:

  • Een goed salaris, pensioenregeling en reiskostenvergoeding;
  • 40 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband;
  • Informele werksfeer;
  • Vers fruit op het werk;
  • Een persoonlijk budget om te besteden aan gezondheid en vitaliteit;
  • De mogelijkheid een fiets te leasen via het werk;
  • Onbeperkt koffie uit onze eigen koffie-espressoautomaten;
  • Met regelmaat een traktatie, attentie, borrel of gezellig uitje!

 

Over de Jong DUKE

De Jong DUKE te Sliedrecht is een innovatief familiebedrijf. Al sinds 1957 is het bedrijf succesvol in het ontwerpen, ontwikkelen, produceren en verkopen van koffie-espressoautomaten voor de OCS- & vendingmarkt. Met vestigingen in Nederland en de Verenigde Staten en klanten in diverse werelddelen heeft de Jong DUKE een reputatie opgebouwd als loyale, betrouwbare fabrikant van hoogwaardige designproducten met een goede performance. De organisatie kenmerkt zich door kwaliteit, innovatie, gedrevenheid en servicegerichtheid.

 

Word jij onze nieuwe technische expert?

Reageer dan met jouw motivatie en CV via het sollicitatieformulier. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Jelle Servaas, Teamleider technical support via 0184-209767.

Van sollicitaties worden we blij, niet van acquisitie.

Tags: support medewerker – technical support – technische ondersteuning – servicemedewerker – servicemonteur – technisch klantenservice – dataspecialist – franstalig

Sollicitatieformulier

Please check the recaptcha
Deze vacature is verlopen