Together with your colleagues, you will provide the best technical support possible to our current and new clients. At de Jong DUKE, you will use your knowledge and expertise in various ways:
No day is the same when you work at our technical support department. At the moment, the team consists of nine colleagues, but we are looking for a new member. We are looking for someone who is as diverse as the tasks that the team performs. You will have all the freedom to develop new ways of training and initiate improvements. The team leader of the technical support department will be your immediate superior.
You are passionate about technology. You take pride in helping and educating people. You have a positive mindset and can easily switch between the various tasks and the customers in our client base. Even during busy times, you are able to remain calm and maintain overview to ensure that your customer gets a workable answer. You are a great listener with a strong sense of urgency. If needed, you ask one of your colleagues for help, to ensure that the client receives the best support possible.
Travelling is no issue for you. On average, you will travel to clients based all over the globe once a month. You have an interest in data-driven telemetry and are keen to develop this interest further.
If you do not entirely fit this profile but are a born technical support agent with experience in our market and a passion for our organisation, please contact us via the contact data below!
At de Jong DUKE you get to work with pleasant colleagues in an informal setting that is fitting to a family business. We are based in a brand-new building that offers everything you need to provide you with a pleasant work environment.
We also offer:
De Jong DUKE is an innovative family business. Since 1957, the company has continuously and successfully designed, developed, produced, and sold coffee/espresso machines for the corporate market. With offices in the Netherlands and the United States and with clients on various continents, de Jong DUKE has built a strong reputation as a loyal and reliable manufacturer of high-quality, design products with excellent performance. Our organisation is defined by quality, innovation, drive, and our focus on service.
Respond by sending us your motivation and resume via the application form. For more information, please contact Jelle Servaas, technical support team leader, at 0184-209767.
Job applications make us happy; we don’t appreciate acquisition.
Tags:
Support agent – technical support – technical assistance – service engineer – service technician – technical customer service – data specialist – French speaking
Samen met je collega’s ga je zorgen voor optimale technische ondersteuning van huidige en nieuwe klanten. Je gaat jouw kennis en expertise op verschillende manieren inzetten:
Door het brede takenpakket van de afdeling is geen dag hetzelfde. Het team bestaat op dit moment uit negen collega’s. We zoeken versterking voor ons team dat net zo gevarieerd is als de werkzaamheden. Je krijgt de vrijheid om nieuwe manieren van trainingen te ontwikkelen of verbeteringen te initiëren. De teamleider technical support wordt je leidinggevende.
Jij hebt brede interesse in techniek. Je haalt voldoening uit het helpen van en kennis bijbrengen aan mensen. Je bent positief ingesteld en kunt gemakkelijk schakelen tussen verschillende werkzaamheden en contacten met verschillende mensen. Je behoudt ondanks de hectiek de rust en het overzicht, waardoor je altijd een realiseerbaar antwoord aan de klant geeft. Je kunt goed luisteren en hebt een goed gevoel van urgentiebesef. Wanneer het nodig is, trek je aan de bel bij je collega’s, zodat de klant goed geholpen wordt.
Reizen is voor jou geen probleem. Gemiddeld één keer per maand reis je naar klanten die over de hele wereld gevestigd zijn. Je hebt affiniteit met data-driven telemetrie en wilt dit verder ontwikkelen.
Herken je je niet volledig in dit profiel, maar ben je wel enthousiast over onze organisatie en ben je een geboren technical support medewerker met ervaring in onze markt? Neem dan ook contact met ons op via de contactgegevens onderaan!
Kenmerkend voor de Jong DUKE zijn prettige collega’s en een ongedwongen sfeer die past bij een familiebedrijf. We zijn gevestigd in een prachtig nieuw pand waar we over alle faciliteiten beschikken voor een fijne werkplek. Verder bieden we je:
De Jong DUKE te Sliedrecht is een innovatief familiebedrijf. Al sinds 1957 is het bedrijf succesvol in het ontwerpen, ontwikkelen, produceren en verkopen van koffie-espressoautomaten voor de OCS- & vendingmarkt. Met vestigingen in Nederland en de Verenigde Staten en klanten in diverse werelddelen heeft de Jong DUKE een reputatie opgebouwd als loyale, betrouwbare fabrikant van hoogwaardige designproducten met een goede performance. De organisatie kenmerkt zich door kwaliteit, innovatie, gedrevenheid en servicegerichtheid.
Reageer dan met jouw motivatie en CV via het sollicitatieformulier. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Jelle Servaas, Teamleider technical support via 0184-209767.
Van sollicitaties worden we blij, niet van acquisitie.
Tags: support medewerker – technical support – technische ondersteuning – servicemedewerker – servicemonteur – technisch klantenservice – dataspecialist - franstalig