Deze vacature is verlopen

Teamleider Technical Support (m/v, 32-40 uur per week)

Ben jij degene die ervoor zorgt dat ons klantcontact binnen Technical Support een 5 sterren waardering krijgt? Ondersteun jij onze klanten zo dat onze klanten enthousiaste ambassadeurs zijn en blijven? Ben je analytisch vaardig en gericht op continu verbeteren? Dan zoeken wij jou!

Wat ga je doen als Teamleider Technical Support?

Je geeft leiding aan de Technical Support Medewerkers welke de technische klantvragen beantwoorden, technische trainingen verzorgen en klantbezoeken afleggen in binnen- en buitenland. Jij bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen, opbouwen, continueren en verbeteren van de service- en onderhoudsorganisatie die vanuit de Jong DUKE wordt geboden. Je voert je functie uit met veel aandacht voor de relatie met onze klanten. Je rapporteert aan onze Manager Sales & Customer Services.

Taken en verantwoordelijkheden

  • Coördineren, begeleiden, bijsturen, coachen en motiveren van de Technical Support Medewerkers;
  • Zorgen voor goede samenwerking met in- en externen met focus op de klantrelatie;
  • Coördineren van het werk in het buitenland;
  • Pro-actief werken aan verbeteringen op en (beleids)plannen voor de afdeling Technical Support in overleg met de Manager Sales & Customer Services.

Over de Jong DUKE

De Jong DUKE in Sliedrecht is een innovatief familiebedrijf. Al sinds 1957 is het bedrijf succesvol in het ontwerpen, ontwikkelen, produceren en verkopen van koffie-espressomachines voor de OCS- & vendingmarkt. Met vestigingen in Nederland en de Verenigde Staten en klanten in diverse werelddelen heeft de Jong DUKE een reputatie opgebouwd als loyale, betrouwbare fabrikant van hoogwaardige designproducten met een goede performance. De organisatie kenmerkt zich door kwaliteit, innovatie, gedrevenheid en servicegerichtheid en heeft mede hierdoor een FD Gazellen Award in 2016, 2017 en 2018 ontvangen.

Waar zijn we naar op zoek?

Je bent in staat om goed met klanten te communiceren en professioneel om te gaan met uitdagingen. Je overziet vraagstukken snel, genereert oplossingen en kunt onder druk goede beslissingen nemen. Je vindt het leuk om samen te werken met verschillende disciplines binnen de onderneming, een breed takenpakket te hebben en verantwoordelijkheid voor een team te dragen.

  • Je hebt HBO of MBO+ werk- en denkniveau en technische kennis;
  • Je hebt minimaal 3 jaar leidinggevende ervaring en bent vertrouwd met computers en software;
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse, Engelse en Duitse taal in woord en geschrift.

Wat kun je van ons verwachten?

Kenmerkend voor de Jong DUKE zijn prettige collega’s en een ongedwongen sfeer die past bij een familiebedrijf. Naast leuke bedrijfsuitjes, vieren we regelmatig onze interne en externe successen. We hopen dan ook dat je niet al te allergisch bent voor gebak! We groeien hard en dat biedt kansen. Je geeft zelf richting aan jouw eigen ontwikkeling en wij bieden je de mogelijkheden.

  • Een goed salaris, pensioenregeling en reiskostenvergoeding;
  • 40 vakantiedagen;
  • Een opleidingsbudget dat je in overleg kunt benutten;
  • Mogelijkheid om te CrossFitten met je collega’s;
  • Dagelijks vers fruit;
  • Informele werksfeer;
  • Onbeperkt heerlijke koffie uit onze eigen ontworpen koffiemachines (zover je gezondheid het toelaat :)).

Ga jij als Teamleider Technical Support bijdragen aan verdere klanttevredenheid?

Reageer dan met jouw motivatie en CV via het sollicitatieformulier. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Marcel van Driel (Manager Sales en Customer Services) via 0184-496767.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Sollicitatieformulier

Please check the recaptcha
Deze vacature is verlopen