Deze vacature is verlopen

Teamleider klantenservice (36-40 uur per week)

Wat ga je doen in deze functie?

Je gaat ons technical support team aanvullen door sturing te bieden, focus aan te brengen en de teamleden te coachen.

Het team waarmee je mag samenwerken is een kundig en enthousiast team, wat zelf de verantwoordelijkheid draagt voor de werkzaamheden die door de afdeling moeten worden uitgevoerd, zoals het leveren van (technische) support op afstand, het ontwikkelen en geven van trainingen en het verzorgen van de technische documentatie.

De naam van de afdeling technical support verklapt dat je terecht komt in een technische omgeving. Interesse in de techniek waarderen we dan ook zeer, maar we zoeken geen techneut. We zoeken een leider voor het team. Iemand die ervoor gaat zorgen dat het team als geheel en met plezier een optimale bijdrage levert aan de doelstellingen en ambitie van de groeiende organisatie.

In deze functie krijg je veel vrijheid en verantwoordelijkheid. Je krijgt de ruimte om ondernemerschap te tonen en verder te bouwen met het team, zowel op persoonlijk als op afdelingsniveau. In de groeifase waarin de organisatie zich bevindt, is het de uitdaging om de servicekwaliteit op hetzelfde hoge niveau te houden en daarnaast te blijven optimaliseren. Hier ga jij een proactieve bijdrage aan leveren.

Naast dat je het team verder gaat ontwikkelen, krijg je zelf ook de ruimte voor persoonlijke ontwikkeling. Vanzelfsprekend werk je veel samen met je team en je leidinggevende, de manager sales & customer services. In deze functie heb je daarnaast heel veel contact met de teamleider sales support en de Sales afdeling.

Ben jij de persoon waar wij naar op zoek zijn?

Je bent een goede luisteraar, straalt vertrouwen uit en geeft mensen de ruimte om zich te ontplooien en tot bloei te komen. Daar haal je ook je plezier uit, mensen die zich ontwikkelen. Je staat stevig in je schoenen, je komt te werken met mensen met een mening en hier weet je goed mee om te gaan. Je voelt je comfortabel bij plannen en organiseren en het verbinden, van mensen, maar ook van ‘los zand’ tot een geheel.

Sluit jouw kennis en ervaring aan op onze wensen?

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Minimaal 3 jaar werkervaring in een leidinggevende rol, waarbij je ervaring hebt opgedaan in het bouwen en professionaliseren van een team;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.

Wat kun je van ons verwachten?

Kenmerkend voor de Jong DUKE zijn prettige collega’s en een ongedwongen sfeer die past bij een familiebedrijf. We zijn gevestigd in een gloednieuw pand waar we over alle faciliteiten beschikken voor een fijne werkplek. Verder bieden we je:

  • Een goed salaris, pensioenregeling en reiskostenvergoeding;
  • 40 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband;
  • Vers fruit op het werk;
  • Een ruim opleidingsbudget;
  • De mogelijkheid om een fiets te leasen via het werk;
  • Een persoonlijk budget om te besteden aan gezondheid en vitaliteit;
  • Onbeperkt koffie uit onze eigen koffie-espressoautomaten;
  • Met regelmaat een traktatie, attentie, borrel of gezellig uitje!

Over de Jong DUKE

De Jong DUKE te Sliedrecht is een innovatief familiebedrijf. Al sinds 1957 is het bedrijf succesvol in het ontwerpen, ontwikkelen, produceren en verkopen van koffie-espressomachines voor de OCS- & vendingmarkt. Met vestigingen in Nederland en de Verenigde Staten en klanten in diverse werelddelen heeft de Jong DUKE een reputatie opgebouwd als loyale, betrouwbare fabrikant van hoogwaardige designproducten met een goede performance. De organisatie kenmerkt zich door kwaliteit, innovatie, gedrevenheid en servicegerichtheid.

Kom jij ons team versterken?

Reageer dan met jouw motivatie en CV via het sollicitatieformulier. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Marcel van Driel (Manager sales & customer services) via 0184-209767.

Van sollicitaties worden we blij, van acquisitie niet.

Tags: teamlead - manager - leidinggevende - coach

Sollicitatieformulier

Please check the recaptcha
Deze vacature is verlopen