Sales assistent (minimaal 32 uur per week)

Wat ga je doen als sales assistent?

Vanuit een commerciële en klantgerichte gedachte ontzorg je je collega’s en coördineer je diverse sales werkzaamheden. Je hebt veel contact met onze klanten, gaat waarmaken wat onze salesmanagers onze klanten beloven en zorgt dat op de achtergrond alles goed geregeld en op orde is. Je gaat een hechte samenwerking aan met je collega’s en als team zorgen jullie ervoor dat klanten geholpen worden en dat organisatiedoelen worden behaald.

De taken die in ieder geval bij jouw functie horen, zijn:

  • Proactief contact opnemen met onze internationale klanten;
  • De klant ondersteunen waar mogelijk. Dit kan bijvoorbeeld gaan om offertetrajecten, prijsaanbiedingen, levertijden, technische uitleg, calculaties of een probleem. Dit hoef je natuurlijk niet allemaal alleen op te pakken. Het is aan jou om de juiste collega’s te betrekken en de verbinding te maken om met elkaar de klant zo goed mogelijk te helpen. Natuurlijk denkt de verantwoordelijke salesmanager ook graag met je mee;
  • Verzorgen van de sales administratie;
  • Het bijhouden van de CRM administratie in ons ERP systeem Isah;
  • En natuurlijk ga je ook ondersteunen bij beurzen, zodat je de persoon achter de telefoon en mail ook leert kennen.

Het sales team is een enthousiast, betrokken en divers team. Je nieuwe collega’s zijn erg behulpzaam. De manager sales & customer service wordt je leidinggevende, die je veel vrijheid geeft.

Ben jij de persoon waar wij naar op zoek zijn?

Je wordt blij van contact met klanten. Voor jou maakt het niet uit wat het onderwerp is: je wilt de klant helpen en vraagt door tot je beschikt over alle informatie die je nodig hebt.

Daarnaast ondersteun je collega’s graag, maar wel vanuit gelijkwaardigheid. Als het nodig is, fluit je je collega terug. Je gaat zelfstandig te werk, vaak zijn je collega’s namelijk buiten de deur. Plannen en organiseren doe je van nature goed. Vanuit vier verschillende hoeken krijg je verzoeken en werk. Voor jou is het geen enkel probleem om het werk op de juiste manier in te richten en alles tijdig uit te voeren.

Communicatief ben je heel sterk en heb je op een prettige manier contact met onze klanten. Met onze klanten hebben we goede en langdurige relaties en daar mag je aan bij gaan dragen. Daarnaast leg je binnen de organisatie verbinding met verschillende afdelingen. Uiteraard werk je nauwkeurig, zodat de administratieve taken correct worden uitgevoerd.

Sluit jouw kennis en ervaring aan op onze wensen?

  • HBO denk- en werkniveau;
  • Relevante werkervaring in een vergelijkbare functie waar je veel klantcontact had. Als je nu een buitendienst functie hebt en je wil graag binnen werken, is dit een mooie kans;
  • Professionele beheersing van de Nederlandse, Engelse en Duitse taal in woord en geschrift.

Wat kun je van ons verwachten?

Kenmerkend voor de Jong DUKE zijn prettige collega’s en een ongedwongen sfeer die past bij een familiebedrijf. We zijn gevestigd in een gloednieuw pand waar we over alle faciliteiten beschikken voor een fijne werkplek. Verder bieden we je:

  • Een goed salaris, pensioenregeling en reiskostenvergoeding;
  • 40 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband;
  • Flexibele werktijden;
  • Vers fruit op het werk;
  • Een persoonlijk budget om te besteden aan gezondheid en vitaliteit;
  • Onbeperkt koffie uit onze eigen koffie-espressoautomaten;
  • Met regelmaat zorgen wij voor een traktatie of attentie en organiseren we borrels of gezellige uitjes!

Over de Jong DUKE

De Jong DUKE te Sliedrecht is een innovatief familiebedrijf. Al sinds 1957 is het bedrijf succesvol in het ontwerpen, ontwikkelen, produceren en verkopen van koffie-espressomachines voor de OCS- & vendingmarkt. Met vestigingen in Nederland en de Verenigde Staten en klanten in diverse werelddelen heeft de Jong DUKE een reputatie opgebouwd als loyale, betrouwbare fabrikant van hoogwaardige designproducten met een goede performance. De organisatie kenmerkt zich door kwaliteit, innovatie, gedrevenheid en servicegerichtheid.

Kom jij ons sales team versterken?

Reageer dan met jouw motivatie en CV via het sollicitatieformulier. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Marcel van Driel (Manager sales & customer support) via 0184-209767.

Tags: verkoop, commercieel, binnendienst, ondersteuning, assistant, accountmanager, inside sales

Sollicitatieformulier

Please check the recaptcha