Interim management assistent development (24 tot 40 uur per week | 4 of 5 dagen aanwezig)

Wat ga je doen in deze functie?

Jij zorgt ervoor dat de manager development zich kan focussen op het werk en de tijd efficiënt kan besteden. Op de afdeling development werken ruim 40 enthousiaste collega’s aan de nieuwe generatie koffie-espressoapparatuur voor onze vestigingen in Nederland en de Verenigde Staten.

Vanwege zwangerschapsverlof van onze huidige management assistent development zoeken we tijdelijke vervanging van medio augustus 2024 tot en met februari 2025 voor 24 tot 32 uur per week, waarbij je de uren kunt verdelen over vier of vijf dagen per week.

Het takenpakket bestaat onder andere uit:

  • Ontzorgen van de manager development door onder andere beheer van de agenda, mail en het overnemen van administratieve taken;
  • Verantwoordelijk voor de gehele afdelingsadministratie, denk aan facturatie, opstellen en controle van documenten, WBSO en beheer van patenten;
  • Contractbeheer en intensief contact met externe partijen die we inhuren;
  • De teamleiders ondersteunen in de dagdagelijkse aansturing van de afdeling;
  • En als er nog in te vullen uren zijn: afdelingsbrede project management taken.

Ben jij de persoon waar wij naar op zoek zijn?

Je beschikt over uitstekende organisatorische vaardigheden en bent communicatief sterk. Je bent een verbinder tussen de verschillende teams op de afdeling en naar de andere afdelingen in de organisatie. In je werk ben je uiterst nauwkeurig en kun je discreet omgaan met vertrouwelijke informatie, wat van groot belang is op een afdeling waar gewerkt wordt aan de nieuwste ontwikkelingen.

Sluit jouw kennis en ervaring aan op onze wensen?

  • Een afgeronde HBO of MBO 4 opleiding;
  • Minimaal vijf jaar werkervaring als management assistent of afdelingsassistent;
  • Goede beheersing van de Engelse en Nederlandse taal in woord in geschrift;
  • Je kunt goed werken met Outlook, Word, Excel, PowerPoint en Teams.

Wat kun je van ons verwachten?

Kenmerkend voor de Jong DUKE zijn prettige collega’s en een ongedwongen sfeer die past bij een familiebedrijf. Als tijdelijke collega doen we ons best jou deze periode onderdeel van de organisatie te laten voelen. We zijn gevestigd in een gloednieuw pand waar we over alle faciliteiten beschikken voor een fijne werkplek. Naast een net uurtarief als vergoeding kun je gebruik maken van onze flexibele werktijden, vers fruit op het werk, onbeperkt koffie uit onze eigen koffie-espressoautomaten en nodigen we je natuurlijk ook uit borrels of uitjes!

Over de Jong DUKE

De Jong DUKE te Sliedrecht is een innovatief familiebedrijf. Al sinds 1957 is het bedrijf succesvol in het ontwerpen, ontwikkelen, produceren en verkopen van koffie-espressomachines voor de OCS- & vendingmarkt. Met vestigingen in Nederland en de Verenigde Staten en klanten in diverse werelddelen heeft de Jong DUKE een reputatie opgebouwd als loyale, betrouwbare fabrikant van hoogwaardige designproducten met een goede performance. De organisatie kenmerkt zich door kwaliteit, innovatie, gedrevenheid en servicegerichtheid.

Wil jij onze afdeling R&D ondersteunen?

Reageer dan met jouw motivatie en CV via het sollicitatieformulier. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Arthur van Beek (manager development) via 0184-209767.

Tags: management assistant | interim management assistant | afdeling assistant | interim afdelingsassistent | freelance management assistent | freelance management assistant

Sollicitatieformulier

Please check the recaptcha