Facilitair coördinator (32 tot 40 uur | minimaal 5 dagen per week aanwezig)

Wat ga je doen?

Je wordt de beheerder van ons pand in de breedste zin van het woord. Je zorgt dat alle faciliteiten aanwezig, werkend en netjes zijn waardoor je collega’s hun werk optimaal kunnen uitvoeren. Jouw taken zijn onder andere:

  • Onderhouden van contact en onderhandelen met externe partijen en leveranciers;
  • Tijdig inplannen van/anticiperen op onderhoud en bewaken dat het onderhoud ook goed wordt uitgevoerd;
  • Zorgen dat het pand voldoet aan de wetten en regels;
  • Contractbeheer en bijhouden van de administratie hiervan in ons ERP pakket Isah;
  • Zelfstandig en proactief oppakken van klusjes in en rondom ons pand;
  • Je bent contactpersoon van de (externe) schoonmaak en catering en stuurt hen functioneel aan waar nodig;
  • Zelfstandig oppakken van projecten, zoals een project met betrekking tot afvalstromen.

Daarnaast waarderen wij eigen initiatief enorm, dus kom vooral met je eigen verbetervoorstellen. Kort gezegd word je de duizendpoot van onze organisatie die ervoor zorgt dat alles in en om het pand er netjes uitziet en werkt en medewerkers hun werk goed kunnen uitvoeren!

Ben jij de persoon waar wij naar op zoek zijn?

Je bent proactief en hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Het zit in je aard dat je met regelmaat een ronde om en in het pand doet om te kijken of er iets moet gebeuren en je steekt graag je handen uit je mouwen. Het valt je direct op als iets kapot of niet meer netjes is en daar ga je mee aan de slag.

Goed kunnen communiceren met je collega’s, maar ook met de externe partijen voor het onderhoud is belangrijk. Je kunt goed plannen en organiseren en werkt nauwkeurig, waardoor de administratie van je werk altijd op orde is. Je bent flexibel en kunt snel schakelen bij onverwachte zaken.

Sluit jouw kennis en ervaring aan op onze wensen?

  • Minimaal een afgeronde MBO 4/HBO opleiding richting facility management;
  • Minimaal 5 jaar ervaring in een zelfstandige facilitaire functie;
  • Goede kennis van MS Office en een ERP pakket;
  • Ervaring met projectmatig werken, inkoop, budgetmanagement en procesverbetering;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk.

Wat kun je van ons verwachten?

Kenmerkend voor de Jong DUKE zijn prettige collega’s en een ongedwongen sfeer die past bij een familiebedrijf. We zijn gevestigd in een gloednieuw pand waar we over alle faciliteiten beschikken voor een fijne werkplek. Verder bieden we je:

  • Een goed salaris, pensioenregeling en reiskostenvergoeding;
  • 40 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband;
  • Flexibele werktijden;
  • Vers fruit op het werk;
  • Een persoonlijk budget om te besteden aan gezondheid en vitaliteit;
  • Onbeperkt koffie uit onze eigen koffie-espressoautomaten;
  • Met regelmaat zorgen wij voor een traktatie of attentie en organiseren we borrels of gezellige uitjes!

Over de Jong DUKE

De Jong DUKE te Sliedrecht is een innovatief familiebedrijf. Al sinds 1957 is het bedrijf succesvol in het ontwerpen, ontwikkelen, produceren en verkopen van koffie-espressomachines voor de OCS- & vendingmarkt. Met vestigingen in Nederland en de Verenigde Staten en klanten in diverse werelddelen heeft de Jong DUKE een reputatie opgebouwd als loyale, betrouwbare fabrikant van hoogwaardige designproducten met een goede performance. De organisatie kenmerkt zich door kwaliteit, innovatie, gedrevenheid en servicegerichtheid.

Zorg jij ervoor dat alles werkt en er netjes uitziet in en om ons pand?

Reageer dan met jouw motivatie en CV via het sollicitatieformulier. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Elise van Andel (HR adviseur) via 0184-209767.

Tags: Facilitair, facility, facility management, pandbeheer, pandbeheerder, facilitair coordinator  

Sollicitatieformulier

Please check the recaptcha