Deze vacature is verlopen

Assistent werkvoorbereider (m/v, 24 uur per week)

Verdeeld over drie, vier of vijf dagen per week.

Wat ga je doen?

In deze veelzijdige functie ondersteun je de afdeling werkvoorbereiding op diverse vlakken en heb je een eigen takenpakket met een grote verantwoordelijkheid. De afdeling bestaat uit de teamleider, een productieplanner, een productie coördinator en een productie documentalist. Met jou erbij zorgen we als team voor de planning, informatie en instructies voor de productieafdeling, waardoor het productieproces van onze koffie-espressoautomaten soepel verloopt.

Onze productieplanner plant de productie van de automaten. Naast de automaten leveren we ook onderkasten, opties en accessoires aan onze klanten. Het is jouw taak hiervoor de productieorders aan te maken en de planning te realiseren.

Daarnaast ontvang je de CRM meldingen. Ook bij ons komt het wel eens voor dat een klant een klacht heeft. Het is daarna aan jou om intern uit te zoeken wat er gebeurd is en hoe dat heeft kunnen gebeuren. Je houdt hiervan de registratie bij, denkt mee hoe we dit in de toekomst beter kunnen doen en signaleert als een klacht terugkeert.

Je ondersteunende taken voer je uit op verzoek van de teamleider en de productieplanner. Deze taken kunnen bestaan uit het uitzoeken van een voorraadverschil, het maken van een overzicht of een aanpassing doen op de stuklijst of een montagehandleiding van een automaat. Wanneer je hen met iets anders kunt helpen, doe je dat ook. Als de productieplanner afwezig is, pak jij deze werkzaamheden over.

Ben jij de persoon waar wij naar op zoek zijn?

Je bent een behulpzame, rustige collega die nauwkeurig te werk gaat en goed het overzicht bewaart. Een fout in de planning kan betekenen dat onze klant wel een machine, maar geen accessoires geleverd krijgt. Je kunt goed communiceren met collega’s en bent flexibel, waardoor je makkelijk schakelt naar de prioriteit van dat moment.

Sluit jouw kennis en ervaring aan op onze wensen?

  • Afgeronde MBO 4 opleiding;
  • Relevante werkervaring, bijvoorbeeld als administratief medewerker in een productie of logistieke omgeving;
  • Affiniteit met de techniek/maakindustrie;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.

Wat kun je van ons verwachten?

Kenmerkend voor de Jong DUKE zijn prettige collega’s en een ongedwongen sfeer die past bij een familiebedrijf. We zijn gevestigd in een gloednieuw pand waar we over alle faciliteiten voor een fijne werkplek beschikken. Verder bieden we je:

  • Een goed salaris, pensioenregeling en reiskostenvergoeding;
  • 40 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband;
  • Informele werksfeer;
  • Flexibele werktijden;
  • Vers fruit op het werk;
  • Een persoonlijk budget om te besteden aan gezondheid en vitaliteit;
  • Onbeperkt koffie uit onze eigen koffie-espressoautomaten.

Als het weer mogelijk is, kun je met regelmaat een traktatie, attentie, borrel of gezellig uitje verwachten!

Over de Jong DUKE

De Jong DUKE te Sliedrecht is een innovatief familiebedrijf. Al sinds 1957 is het bedrijf succesvol in het ontwerpen, ontwikkelen, produceren en verkopen van koffie-espressoautomaten voor de OCS- & vendingmarkt. Met vestigingen in Nederland en de Verenigde Staten en klanten in diverse werelddelen heeft de Jong DUKE een reputatie opgebouwd als loyale, betrouwbare fabrikant van hoogwaardige designproducten met een goede performance. De organisatie kenmerkt zich door kwaliteit, innovatie, gedrevenheid en servicegerichtheid.

Maak jij binnenkort deel uit van ons team Werkvoorbereiding?

Reageer dan met jouw motivatie en CV via het sollicitatieformulier. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Marco Vigelius (Teamleider werkvoorbereiding) via 0184-209767.

Sollicitatieformulier

Please check the recaptcha
Deze vacature is verlopen