Technisch Support- en Training Specialist (m/v, 32-40 uur per week)

Spreekt een functie jou aan waarin je zowel je commerciële, klantgerichte als je technische skills in kwijt kunt? Ben jij er op het juiste moment, zodat onze klant ongestoord kan geniet van een goede kop koffie? Wil jij werken in een groeiend, innovatief familiebedrijf? Dan zoeken wij elkaar!

Wat ga je doen als Technisch Support- en Training Specialist?

De afdeling Technical Support is verantwoordelijk voor het effectief leveren van service en ondersteuning aan klanten. Als Technisch Support- en Training Specialist onderhoud je proactief contacten met klanten in binnen- en buitenland. Het Technical Support team waarbinnen je gaat werken, bestaat uit 8 medewerkers en werkt nauw samen met de afdelingen Sales, Productie en R&D.

Verder ga je aan de slag met o.a. de volgende taken:

  • Je draagt zorg voor technische support aan klanten zowel via telefoon als via e-mail;
  • Je geeft technische trainingen en demonstraties aan onze klanten. Dit gebeurt bij de Jong DUKE op locatie, maar ook bij onze klanten in zowel binnen- als buitenland;
  • Je handelt garantieaanvragen af op zowel machines als op losse onderdelen;
  • Je bent verantwoordelijk voor het repareren en testen van klant koffiemachines, welke zich bevinden in onze werkplaats in Sliedrecht;
  • Je zet via ons configuratieprogramma klantwensen (bijv. recepten) in machine-configuraties.

Do you have what it takes to be our Technisch Support- en Training Specialist?

Als Technisch Support- en Training Specialist heb je een dienstverlenende en commerciële instelling. Je hebt een proactieve en flexibele houding en combineert dit met goede contactuele vaardigheden die prettig zijn voor onze klanten. Je bent analytisch vaardig en in staat om oplossingsgericht te denken. Om anderen met jou mee te krijgen, heb je een gezonde dosis overtuigingskracht en ben je assertief. Je voelt je zowel op je gemak in een een-op-een telefoongesprek als voor een groep ervaren monteurs die bij jou een training komt volgen. Daarnaast kun je gestructureerd werken, ben je accuraat en daadkrachtig!

Wat zijn de echte CV musthaves voor onze nieuwe Technisch Support- en Training Specialist?

  • Je hebt een afgeronde MBO-4 opleiding in een technische richting zoals Elektrotechniek;
  • Enkele jaren relevante werkervaring in een relevante technische (klantsupport) functie;
  • Bij voorkeur ervaring met het programmeren van software configuraties of aantoonbare affiniteit hiermee;
  • In verband met het geven van trainingen in het buitenland is een goede beheersing van de Nederlandse, Engelse en Duitse taal in woord en geschrift noodzakelijk of je bent bereid dit op korte termijn te leren.

Wat kun je van ons verwachten?

Heerlijke koffie@work, een ongedwongen sfeer die past bij een familiebedrijf en fijne collega’s. Jij bent er voor ons en wij zijn er voor jou. We groeien hard en dat biedt kansen. Je geeft zelf richting aan jouw eigen ontwikkeling en wij bieden je de mogelijkheden. Naast een marktconform bespreekbaar salaris bieden we je goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een passend opleidingsbudget en 40 vakantiedagen. De standplaats van de vacature is Sliedrecht.

Over de Jong DUKE

De Jong DUKE te Sliedrecht is een innovatief familiebedrijf. Al sinds 1957 is het bedrijf succesvol in het ontwerpen, ontwikkelen, produceren en verkopen van koffie-espressomachines voor de OCS- & vendingmarkt. Met vestigingen in Nederland en de Verenigde Staten en klanten in diverse werelddelen heeft de Jong DUKE een reputatie opgebouwd als loyale, betrouwbare fabrikant van hoogwaardige designproducten met een goede performance. De organisatie kenmerkt zich door kwaliteit, innovatie, gedrevenheid en servicegerichtheid en heeft mede hierdoor een FD Gazellen Award 2016, 2017 en 2018 ontvangen.

Ga jij als Technisch Support- en Training Specialist bijdragen aan de verdere klanttevredenheid van de Jong DUKE?

Reageer dan met jouw met motivatie en CV via het sollicitatieformulier. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Marcel van Driel (Teamleider Customer Service) via 0184-496767.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Sollicitatieformulier