Deze vacature is verlopen

Administratief Medewerker Inkoop (m/v, 32-40 uur per week)

Wil jij onze Inkopers ondersteunen? Bewaak jij de levertijden van de te leveren producten en de kwaliteit van de geleverde producten? Los jij indien nodig problemen op die zijn ontstaan en koop je bepaalde artikelen in? Zorg jij daarbij voor een uiterste secure administratieve afhandeling van de inkoopprocessen? Dan zoeken wij jou!

Wat ga je doen als Administratief Medewerker Inkoop?

Als Administratief Medewerker Inkoop bied je ondersteuning aan je collega Inkopers en onderhoud je contacten met leveranciers. Jij zorgt ervoor dat de basisgoederen besteld worden en op tijd aanwezig zijn en verzorgt de administratieve afhandeling van de inkoopprocessen. Je voelt je thuis in de hectiek rondom het inkoopproces, staat je ‘mannetje’ en vindt het een uitdaging om de productieafdeling optimaal te bedienen. Je hebt contact met diverse interne afdelingen en bestaande en nieuwe leveranciers. In deze functie rapporteer je aan de Manager Inkoop.

In deze functie ben je (mede)verantwoordelijk voor de volgende werkzaamheden:

  • Voorbereiden van het inkopen van artikelen samen met je collega Inkopers;
  • Inkopen van specifieke producten en diensten;
  • Contact met leveranciers over orderbevestigingen, openstaande leveringen en het bewaken van het verdere inkoopproces;
  • Bewaken van levertijden en oplossen van problemen rondom de kwaliteit van geleverde producten;
  • Assisteren van de afdelingen Inkoop en Logistiek op overige gebieden;
  • Coördineren van de administratieve kant van het inkoopproces.

Ben jij onze nieuwe Administratief Medewerker Inkoop?

Je hebt een stevige persoonlijkheid en uitstekende communicatieve vaardigheden. Je houding is proactief, je denkt creatief en kunt snel schakelen. Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel en kunt zowel goed zelfstandig als in teamverband werken. Jouw werkwijze is geordend en secuur, waardoor je in complexe situaties het overzicht behoudt.

CV Musthaves

  • Een afgeronde MBO-4 opleiding;
  • Bij voorkeur logistieke inkoop werkervaring in een productieomgeving;
  • Ervaring met MS-Office;
  • Ervaring met het ERP pakket ISAH is een pre;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, Duits is een pre.

Wat kun je van ons verwachten?

Heerlijke koffie@work, een ongedwongen sfeer die past bij een familiebedrijf en fijne collega’s. Jij bent er voor ons en wij zijn er voor jou. We groeien hard en dat biedt kansen. Je geeft zelf richting aan jouw eigen ontwikkeling en wij bieden je de mogelijkheden. Naast een marktconform bespreekbaar salaris bieden we je goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een passend opleidingsbudget en 40 vakantiedagen. De standplaats van de vacature is Sliedrecht.

Over de Jong DUKE

De Jong DUKE te Sliedrecht is een innovatief familiebedrijf. Al sinds 1957 is het bedrijf succesvol in het ontwerpen, ontwikkelen, produceren en verkopen van koffie-espressomachines voor de OCS- & vendingmarkt. Met vestigingen in Nederland en de Verenigde Staten en klanten in diverse werelddelen heeft de Jong DUKE een reputatie opgebouwd als loyale, betrouwbare fabrikant van hoogwaardige designproducten met een goede performance. De organisatie kenmerkt zich door kwaliteit, innovatie, gedrevenheid en servicegerichtheid en heeft mede hierdoor een FD Gazellen Award 2016, 2017 en 2018 ontvangen.

Ga jij als Administratief Medewerker Inkoop bijdragen aan de verdere groei van de organisatie?

Reageer dan met jouw met motivatie en CV via het sollicitatieformulier. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Martijn Fikkers (Manager Operations) via 0184-496767. We streven ernaar je binnen een week een terugkoppeling te geven naar aanleiding van je CV.  

Van sollicitaties worden wij blij, van acquisitie niet.

Sollicitatieformulier

Please check the recaptcha
Deze vacature is verlopen