Deze vacature is verlopen

Customer Service Medewerker Export/Logistiek (m/v, 24-32 uur per week)

Ben jij degene die ervoor gaat zorgen dat onze klanten hun producten altijd op tijd ontvangen en daarover goed geïnformeerd zijn? Zorg jij ervoor dat onze klanten het gevoel hebben in goede handen te zijn en erop kunnen vertrouwen dat alles geregeld is? Dan zoeken wij jou!

Wat ga je doen als Customer Service Medewerker Export/Logistiek?

Als Customer Service Medewerker Export/Logistiek ondersteun je onze afdeling Sales in zijn breedste zin. Je hebt een grote verantwoordelijkheid, namelijk de orderafhandeling van de verkochte koffiemachines en spareparts en ondersteunt onze klanten waar mogelijk. In deze functie heb je intensief contact met onze klanten, maar ook met je collega’s van de afdelingen Sales, Technical Support, Productie en Magazijn! Je rapporteert aan onze Manager Sales Support.

In deze functie ben je (mede)verantwoordelijk voor de volgende werkzaamheden:

  • Registreren van binnenkomende orders in een geautomatiseerd systeem;
  • Verstrekken van telefonische informatie bij vragen van klanten over bijv. levertijden en artikelnummers;
  • Bij ontbrekende artikelnummers overleggen met de afdeling Technical Support;
  • Intensief contact met het magazijn met betrekking tot het verzenden van de orders;
  • Gereed melden van verkooporders door het verwerken van magazijnbonnen;
  • Boeken van transport voor (inter)nationale verzendingen;
  • Opstellen van transportdocumenten zoals, CMR, Eur1, pro forma-facturen, vrachtbrieven en pakbonnen;
  • Facturatie van orders.

Ben jij onze nieuwe Customer Service Medewerker Export/Logistiek?

Luisteren, doorvragen en optimaal afstemmen met de klant is jouw tweede natuur. Daarnaast ben je administratief vaardig en werk je nauwkeurig.

CV Musthaves

  • Afgeronde MBO-3 of MBO-4 opleiding in de logistieke richting;
  • Ervaring in een vergelijkbare functie (bij voorkeur in de technische branche);
  • Ervaring met internationale export;
  • Ervaring binnen een internationale organisatie;
  • Goede kennis van en ervaring met MS Office en een ERP pakket;
  • Goede beheersing van de Nederlandse, Engelse en Duitse taal, zowel mondeling als schriftelijk.

Wat kun je van ons verwachten?

Heerlijke koffie@work, een ongedwongen sfeer die past bij een familiebedrijf en fijne collega’s. Jij bent er voor ons en wij zijn er voor jou. We groeien hard en dat biedt kansen. Je geeft zelf richting aan jouw eigen ontwikkeling en wij bieden je de mogelijkheden. Naast een marktconform bespreekbaar salaris bieden we je goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een passend opleidingsbudget en 40 vakantiedagen. De standplaats van de vacature is Sliedrecht.

Over de Jong DUKE

De Jong DUKE te Sliedrecht is een innovatief familiebedrijf. Al sinds 1957 is het bedrijf succesvol in het ontwerpen, ontwikkelen, produceren en verkopen van koffie-espressomachines voor de OCS- & vendingmarkt. Met vestigingen in Nederland en de Verenigde Staten en klanten in diverse werelddelen heeft de Jong DUKE een reputatie opgebouwd als loyale, betrouwbare fabrikant van hoogwaardige designproducten met een goede performance. De organisatie kenmerkt zich door kwaliteit, innovatie, gedrevenheid en servicegerichtheid en heeft mede hierdoor een FD Gazellen Award 2016, 2017 en 2018 ontvangen.

Ga jij als Customer Service Medewerker Export/Logistiek bijdragen aan de verdere groei van de organisatie?

Reageer dan met jouw met motivatie en CV via het sollicitatieformulier. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Kees Zwets (Manager Sales Support) via 0184-496767. We streven ernaar je binnen een week een terugkoppeling te geven naar aanleiding van je CV.

Van sollicitaties worden wij blij, van acquisitie niet.

Sollicitatieformulier

Please check the recaptcha
Deze vacature is verlopen