Deze vacature is verlopen

Technisch Supportmedewerker Koffiemachines (m/v, 32-40 uur per week)

Ben jij onze nieuwe collega die het tof lijkt om continu contact te hebben met onze klanten en technisch genoeg is om aan onze koffiemachines te sleutelen?

Wat ga je doen als Technisch Supportmedewerker?

De afdeling Technical Support is verantwoordelijk voor het effectief leveren van service en ondersteuning aan klanten. Als Technisch Supportmedewerker onderhoud je contacten met klanten in binnen- en buitenland. Het Technical Support team waarbinnen je gaat werken bestaat uit 8 medewerkers en werkt nauw samen met de afdelingen Sales, productie en R&D.

  •  Je bent verantwoordelijk voor onderhoud op-, reviseren van- en testen van koffiemachines welke zich bevinden in onze werkplaats te Sliedrecht
  •  Je handelt garantieaanvragen op zowel machines als op losse onderdelen af
  •  Je draagt zorg  voor technische support aan klanten via zowel telefoon als via email
  •  Je geeft technische trainingen aan klanten. Dit gebeurt hoofdzakelijk bij de Jong DUKE op locatie, maar in sommige gevallen ook bij de klant (in het buitenland)
  •  Je zet via ons configuratieprogramma klantwensen (zoals bijvoorbeeld recepten) in machine-configuraties

 

Do you have what it takes to be our Technisch Supportmedewerker?

Ben jij er op het juiste moment, zodat onze klant ongestoord kan geniet van een goede kop koffie?

Als Technisch Supportmedewerker heb je een dienstverlenende en commerciële instelling. Je hebt een proactieve en flexibele houding en combineert dit met goede contactuele vaardigheden vaardigheden die prettig zijn voor onze klanten. Je bent analytisch en in staat om oplossingsgericht te denken, om anderen met jou mee te krijgen heb je een gezonde dosis overtuigingskracht en ben je assertief. Daarnaast vinden wij het fijn als je gestructureerd kunt werken en accuraat en daadkrachtig bent. Wanneer je bijvoorbeeld Servicemonteur bent en toe bent aan normale werktijden ben je van harte welkom!

Wat zijn de echte CV must haves voor onze nieuwe Technisch Supportmedewerker?

  • Je hebt een afgeronde MBO-4 of HBO opleiding in een technische richting zoals Elektrotechniek of Technische Engineering
  • Enkele jaren relevante werkervaring in een relevante technische (klantsupport) functie 
  • Bij voorkeur ervaring met het programmeren van software configuraties of aantoonbare affiniteit hiermee
  • In verband met het geven van trainingen in het buitenland is een goede beheersing van de Nederlandse, Engelse en Duitse taal in woord en geschrift noodzakelijk.

Wat kun je van ons verwachten?

Heerlijke koffie@work, een ongedwongen sfeer die past bij een familiebedrijf en fijne collega’s.

We groeien hard en dat biedt kansen. Je geeft zelf richting aan jouw eigen ontwikkeling en wij bieden je de mogelijkheden. We begeleiden je goed, je krijgt veel vrijheid, de werkzaamheden zijn afwisselend en thuiswerken behoort tot de mogelijkheden. Gezellige borrels, teamuitjes en een uitstekende werksfeer onze werkenbij.dejongduke.nl pagina geeft een preview.

Naast een bespreekbaar marktconform salaris bieden we je goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een uitstekend opleidingsbudget, een laptop, telefoon en maar liefst 40 vakantiedagen. We bieden je een jaarcontract en vervolgens een vast contract.

Over de Jong DUKE

De Jong DUKE te Sliedrecht is een innovatief familiebedrijf. Al sinds 1957 is het bedrijf succesvol in het ontwerpen, ontwikkelen, produceren en verkopen van koffie-espressomachines voor de OCS- & vendingmarkt. Met vestigingen in Nederland en de Verenigde Staten en klanten in diverse werelddelen heeft de Jong DUKE een reputatie opgebouwd als loyale, betrouwbare fabrikant van hoogwaardige designproducten met een goede performance. De organisatie kenmerkt zich door kwaliteit, innovatie, gedrevenheid en servicegerichtheid en heeft mede hierdoor een FD Gazellen Award 2016 ontvangen.

Ben je geïnteresseerd?

Vind je dit een top job en wil je deel uit maken van onze familie?

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Marcel van Driel (Teamleider) via 06-14309892. Sollicitatie met motivatie en CV kun je versturen via het sollicitatieformulier. We streven ernaar je binnen een week een terugkoppeling te geven naar aanleiding van je CV. Wanneer je wordt uitgenodigd kun je een eerste gesprek verwachten met Marcel van Driel (Teamleider) en een HR-Medewerker.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Zoekwoorden: Technisch, Operator, Support, Customer, Care, Monteur, Koffiemachines, Automaten, Machines

Sollicitatieformulier

Deze vacature is verlopen